mandag 20. april 2020

Ny glede i kvardagen!


Her inne har det skjedd svært lite dei siste åra. Tida mi gjekk med til studie (som eg var ferdig med i juni 1019)jobb og familie. No som eg har litt meir tid i kvardagen og feriane mine, tenkte eg å blåse støv av bloggen min att og bruke den litt til å kunne sjå attende på turar og opplevingar.

For MYKJE har skjedd dei siste åra med denne "Kalvikaren"! Det mest overraskande som har skjedd, som eg aldri hadde trudd skulle skje er at:
Eg har kjøpt meg kajakk!



Eg! Eg som alltid har hatt litt vass-skrekk har kjøpt meg kajakk. Det heile tok til med at eg fekk prøve litt saman med ei venninne, og synast det var kjekt. Riktignok kjefta eg ho huda full då ho ville plassere eit spruttrekk på meg, og panikken var vel til å ta og føle på… Mest redd var eg vel for å gå rundt og ikkje klare å komme meg ut att.
To år seinare prøvde eg igjen, og denne gongen med trekk. Eg kjende at sjølv om eg var redd, så skulle eg ikkje la frykta mi overvinne lysta til å padle. Så i august 2019 tok eg introduksjonskurs i padling. Der den stakkart instruktøren måtte tole kjefting , tårer og latter innanfor ei tidsramme på eit minutt. Eg gjennomførte alle krava og var så stolt av meg sjølv at eg trur kanskje eg vaks ein cm eller to.
I februar i år bestilte eg meg ein kajakk. Eg bestemte og ombestemte meg sikkert hundre gongar, men så berre gjorde eg det. Eg kjøpte ein Boreal Design Baffin i fargen sunset. Nydeleg!! Har berre fått brukt den to gonger fram til no på grunn av veret, men eg har storkosa meg begge gongane.
Eg har rikeleg med nybegynnarfeil og eg lærer noko nytt kvar gong, men likevel er dette noko eg kosar meg med. Lavterskelnivå på å komme meg ut sidan naustet vårt ligg 100 meter frå huset og etter kvart vil eg nok prøve meg på lengre turar. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kalvikaren-